– Beyonce sin sommer-kampanje for H&M

Ja, du leste dessverre riktig. Beyonce har dratt strikken for langt når det kommer til å selge seg selv og navnet hennes.
Ved å inngå en avtale med H&M har flere mediehus og fans rynket på nesen. For seks måneder siden skrev jeg om at Beyonce inngikk en kontrakt med Pepsi, på hele 250 millioner kroner. Med den kontraken på innerlomma, trenger ikke Beyonce mer penger – i alle fall ikke nærmeste fremtid. Hun hadde med andre ord god tid til å vente på et godt tilbud. Det at hun har inngått en kontrakt med H&M, viser at hun kun har takket ja på grunn av pengebeløpet, og viser en side av Beyonce som få av hennes tilhengere ønsket å se.

Den nye bildeserien hennes ble i alle fall fin. Hva annet kan man forvente etter en shot hvor det har blitt tatt 300 bilder, og det er valgt ut 5 bilder som en ekspert skal retusjere? :P

Enkelte av plaggene derimot, lyser H&M lang vei – noe som ikke bra. Og hva skjer med den blå bakgrunnen?




“I’ve always liked H&M’s focus on fun and affordable fashion. I really loved the concept we collaborated on to explore the different emotions of women represented by the four elements – fire, water, earth and wind. It was a beautiful shoot on a tropical island. It felt more like making a video than a commercial.

Én tanke på “– Beyonce sin sommer-kampanje for H&M

Din kommentar må godkjennes før den publiseres.

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s